E-marketing - sprawna komunikacja z klientami
studia podyplomowe dla biznesu i organizacji

Rozpoczęcie:

marzec 2020

Czas trwania:

2 semestry 200 godzin

Praktyki:

60 godzin

Cena:

3 500 zł

Opis kierunku

E-marketing - sprawna komunikacja z klientami podstawowe informacje

Według prognoz PwC do 2022 roku światowy sektor mediów i rozrywki będzie się stabilnie rozwijał w średniorocznym tempie 4,4%. Dzięki temu jego wartość w 2022 roku niemal 2,4 biliona dolarów amerykańskich. W tym samym czasie rynek polski osiągnie wartość 13,4 mld dolarów. Komunikacja z klientami przenosi się do sieci. Profesjonalna strona internetowa jest obecnie wizytówką każdej organizacji. Umiejętne działania marketingowe w sieci są niezbędne do pozyskania, utrzymania i budowania lojalności klientów. Program Studiów Podyplomowych został zbudowany tak, by poszerzać kompetencje digital marketera.

Słuchacze będą uczestniczyć w zajęciach, podczas których poznają konkretne i gotowe do zastosowania rozwiązania budowania komunikacji z klientami w sieci czyli digital marketingu.

Odbiorcy

Studia adresowane są zarówno do kadry kierowniczej średniego szczebla zarządzania w przedsiębiorstwach i organizacjach, w kompetencjach których znajduje się komunikacja z klientami, także z wykorzystaniem sieci m.in.: właścicieli firm, pracowników działów marketingowych, PR i sprzedaży. Do osób, które są zainteresowane tematyką: projektowania doświadczeń klienta, ścieżek zakupów, pozycjonowania strony internetowej, projektowania jej zawartości, kampanii e-marketingowych.

Cel studiów

Celem studiów jest przekazanie aktualnej wiedzy i kształtowanie umiejętności dotyczących tematyki skutecznego komunikowania się z klientami z wykorzystaniem sieci.

Warunki ukończenia

  • Obecność na zajęciach

  • Zaliczenie w terminie wszystkich przedmiotów objętych tokiem studiów

  • Uregulowanie płatności

  • Obrona pracy dyplomowej

  1. Zarządzanie komunikacją z klientami z wykorzystaniem sieci

  2. Audyt i analiza działań digital marketingu

  3. Zarządzanie treścią w internecie

  4. Sklepy i witryny internetowe

  5. Programy komputerowe w analizie biznesowej

  6. Optymalizacja SEO/SEM

  7. Kampanie marketingowe - cele, rodzaje, efektywność

  8. Wideo marketing

  9. Prawa autorskie w internecie

  10. RODO

  11. Monitoring sieci

  12. Badanie satysfakcji i doświadczeń klientów

Studia podyplomowe E-markting - sprawna komunikacja z klientami, przygotowują do pracy w agencjach reklamowych i marketingowych, działach PR, marketingowych i sprzedaży firm oraz innych organizacji. Podkarpackie Centrum Usług Dydaktycznych realizuje ten kierunek zgodnie z nowoczesnymi standardami w tym zakresie.

 Po ukończeniu studiów podyplomowych słuchacze uzyskują następujące dokumenty:

  • Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych

  • Rekomendację Podkarpackiego Centrum Usług Dydaktycznych,

  • Zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego szkolenia z pierwszej pomocy przedmedycznej

SIEDZIBA GŁÓWNA - RZESZÓW

Tel. firmowy: 17 740 21 31,

Tel kom.: 696 429 796, 696 429 799

E- mail: biuro@pcud.edu.pl


FILIA - CZĘSTOCHOWA

Tel kom.: 884 215 073

E- mail: czestochowa@pcud.edu.pl


Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest:

  • Posiadanie wykształcenia wyższego
  • Wypełnienie aplikacji on-line
  • W dniu zjazdu organizacyjnego dostarczenie poniższych dokumentów: kserokopii dyplomu ukończenia studiów wyższych i jednego zdjęcia