Skontaktuj się z nami już dziś:
RZESZÓW Tel: 17 740 21 31 Kom: 696 429 796
CZĘSTOCHOWA Tel: 884 215 073
marzec 2020
2 semestry 200 godzin
60 godzin
3 500 zł
Według prognoz PwC do 2022 roku światowy sektor mediów i rozrywki będzie się stabilnie rozwijał w średniorocznym tempie 4,4%. Dzięki temu jego wartość w 2022 roku niemal 2,4 biliona dolarów amerykańskich. W tym samym czasie rynek polski osiągnie wartość 13,4 mld dolarów. Komunikacja z klientami przenosi się do sieci. Profesjonalna strona internetowa jest obecnie wizytówką każdej organizacji. Umiejętne działania marketingowe w sieci są niezbędne do pozyskania, utrzymania i budowania lojalności klientów. Program Studiów Podyplomowych został zbudowany tak, by poszerzać kompetencje digital marketera.
Słuchacze będą uczestniczyć w zajęciach, podczas których poznają konkretne i gotowe do zastosowania rozwiązania budowania komunikacji z klientami w sieci czyli digital marketingu.
Studia adresowane są zarówno do kadry kierowniczej średniego szczebla zarządzania w przedsiębiorstwach i organizacjach, w kompetencjach których znajduje się komunikacja z klientami, także z wykorzystaniem sieci m.in.: właścicieli firm, pracowników działów marketingowych, PR i sprzedaży. Do osób, które są zainteresowane tematyką: projektowania doświadczeń klienta, ścieżek zakupów, pozycjonowania strony internetowej, projektowania jej zawartości, kampanii e-marketingowych.
Celem studiów jest przekazanie aktualnej wiedzy i kształtowanie umiejętności dotyczących tematyki skutecznego komunikowania się z klientami z wykorzystaniem sieci.
Obecność na zajęciach
Zaliczenie w terminie wszystkich przedmiotów objętych tokiem studiów
Uregulowanie płatności
Obrona pracy dyplomowej
Zarządzanie komunikacją z klientami z wykorzystaniem sieci
Audyt i analiza działań digital marketingu
Zarządzanie treścią w internecie
Sklepy i witryny internetowe
Programy komputerowe w analizie biznesowej
Optymalizacja SEO/SEM
Kampanie marketingowe - cele, rodzaje, efektywność
Wideo marketing
Prawa autorskie w internecie
RODO
Monitoring sieci
Badanie satysfakcji i doświadczeń klientów
Studia podyplomowe E-markting - sprawna komunikacja z klientami, przygotowują do pracy w agencjach reklamowych i marketingowych, działach PR, marketingowych i sprzedaży firm oraz innych organizacji. Podkarpackie Centrum Usług Dydaktycznych realizuje ten kierunek zgodnie z nowoczesnymi standardami w tym zakresie.
Po ukończeniu studiów podyplomowych słuchacze uzyskują następujące dokumenty:
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Rekomendację Podkarpackiego Centrum Usług Dydaktycznych,
Zaświadczenie o ukończeniu specjalistycznego szkolenia z pierwszej pomocy przedmedycznej
SIEDZIBA GŁÓWNA - RZESZÓW
Tel. firmowy: 17 740 21 31,
Tel kom.: 696 429 796, 696 429 799
E- mail: biuro@pcud.edu.pl
FILIA - CZĘSTOCHOWA
Tel kom.: 884 215 073
E- mail: czestochowa@pcud.edu.pl
Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest: