Diagnoza funkcjonalna dziecka z autyzmem. PEP – 3 – PL czy VB-MAPP

Cena
Forma
Termin
Status
399 zł
warsztatowa
03 gru 2022
Rekrutacja otwarta
Miejsce szkolenia: Szkoła Podstawowa nr 18, ul. Bł. Karoliny 21 Rzeszów Czas trwania: 8 godzin dydaktycznych
Opis szkolenia

Diagnoza funkcjonalna dziecka z autyzmem. PEP – 3 – PL czy VB-MAPP

Szkolenie prowadzone przy współpracy z 

Termin:  03.12.2022 r

Sobota: 9:00 - 15:00

Czas trwania : 8 godz. dydaktycznych

Co zyskasz dzięki szkoleniu

Nauczysz się korzystać z narzędzia VB-MAPP i PEP – 3 – PL

Nauczysz się jak skutecznie przeprowadzić badanie dziecka biorąc pod uwagę specyfikę jego funkcjonowania

Zobaczysz w jaki sposób można wyznaczać i monitorować cele terapeutyczne dla specjalistów i rodziców

Dowiesz się jak specyfika uczenia się dziecka z ASD wpływa na planowanie procesu terapeutycznego

Będziesz wiedzieć, co należy zrobić by proces, uczenia przebiegał optymalnie

UWAGA! Na szkoleniu skupiamy się głównie na narzędziu VB-MAPP, test PEP-3-PL jest prezentowany dla kontekstu.

Pobierz program szkolenia Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju w wieku przedszkolnym 


Do kogo skierowane jest szkolenie

  • psychologów, pedagogów, terapeutów
  • logopedów
  • innych specjalistów pracujących z dziećmi z ASD
  • nauczycieli wspomagających, pedagogów szkolnych
  • osób pracujących w szkołach, przedszkolach, innych placówkach edukacyjnych, zdrowotnych i wychowawczych
  • osób, które są zainteresowane podnoszeniem swoich kompetencji oraz tematyką szkolenia
  • osób, które chciałyby poznać specyfikę uczenia metodą behawioralną

    Znajomość terminologii i założeń terapeutycznych stosowanej analizy zachowania nie jest wymagana.

Prowadzący szkolenie

ANNA KRAUZE

Ponad 17 lat pracy z dziećmi z ASD jako terapeuta i diagnosta. Wieloletni szkoleniowiec, autorka i współautorka poradników.

Ukończyła studia w Uniwersytecie Warszawskim, a także studia podyplomowe „stosowana analiza zachowania” w SWPS w Warszawie. Pracuje pod superwizją. Od 2003 roku współpracowała z Centrum Wczesnej interwencji Krok po Kroku gdzie uczyła się podstaw pracy metodą behawioralną. Odbyła staż w Ośrodku przy ul. Pilickiej w Warszawie oraz w Fundacji Synapsis. Przez ponad 10 lat była zawodowo związana z Fundacją Scolar gdzie w latach 2015 – 2019 była dyrektorem przedszkola dla dzieci z autyzmem. Obecnie związana zawodowo z przedszkolem Tęczowy Domek w Grodzisku Mazowieckim. Ukończyła szkolenia z zakresu narzędzi diagnostycznych: PEP-3, ADOS -2, VB-MAPP oraz pracy z dzieckiem z FAS. Jest behawiorystą, swoją wiedzą dzieli się ze stażystami, nauczycielami i rodzicami. Od wielu lat prowadzi szkolenia oraz uczestniczy w procesie diagnozy dzieci ze spektrum autyzmu. Jest autorem poradnika dla nauczycieli pt. „Dziecko z autyzmem w przedszkolu”, „Nagradzanie i karanie dzieci” (wyd. Raabe) oraz tłumaczenia książki „Umówmy się! Książka o kontraktach dla dzieci i rodziców” (wyd. Scolaris)