Skontaktuj się z nami już dziś:
RZESZÓW Tel: 17 740 21 31 Kom: 696 429 796
CZĘSTOCHOWA Tel: 884 215 073
Innowacyjne, kreatywne myślenie projektowe, czyli metoda Design Thinking, rozwija wyobraźnię, uczy współpracy w zespole, pokazuje, jak szukać rozwiązań zamiast problemów, opiera się na empatii co pozwala lepiej rozumieć siebie i potrzeby innych ludzi. Celem głównym webinarium jest pokazanie jak wspierać i budować empatię oraz poczucie pewności siebie uczniów. Wykorzystując przykładowe ćwiczenia i zadania realizowane w grupach, uczniowie identyfikują swój potencjał i silne strony, prezentują siebie i swoje pomysły. W ten sposób wzmacniają swoje kompetencje komunikacyjne i budują pewność siebie. Zaprezentowane zostaną scenariusze ćwiczeń i zadań, jako pomysły na zająca wykorzystujące pierwszy etap metody Design Thinking – empatię.
Korzyści:
Cele teoretyczne:
Cele poznawcze:
Cele praktyczne:
Emilia Barbara Sieńko-Kułakowska
Dr nauk ekonomicznych; Stypendystka The Central European Scholarship Program managed by Georgetown University in Washington D.C.; Kierownik merytoryczny Międzynarodowego Projektu badawczego: Efektywne klastry podstawa innowacyjności i trwałego rozwoju regionalnego. Digital Marketing Specialist – Marketing Masters Szkoła Performance Marketingu; ukończone kursy z metodologii Design Thinking.
Doświadczenie w prowadzeniu zajęć i warsztatów związanych z projektowaniem zmian i wykorzystaniem metody Design Thinking:
W 2016 zaprojektowałam nową specjalność na Kierunku Ekonomia – Zarządzanie zmianą z wykorzystaniem metody Design Thinking, w roku akademickim 2016/17 , 2017/18 2019/20 zrealizowałam 320 godzin zajęć i warsztatów.
Po webinarium wszystkie osoby uczestniczące otrzymają link do ściągnięcia bezpłatnego certyfikatu do wydruku
Jest możliwość uzyskania CERTYFIKATU DEDYKOWANEGO wydrukowanego na kredowym papierze wraz z niezbędnym opieczętowaniem, z podpisami Dyrektora PCUD / Akademii Online dr hab. A. Woźny oraz prowadzącego i szczegółowym opisem webinarium. Koszt wydruku oraz wysyłki certyfikatu wynosi 25 zł. Prośby dotyczące wydruku certyfikatu prosimy kierować na webinarium@pcud.edu.pl
Po kliknięciu "ZAPISZ SIĘ" zarejestruj się i wybierz rodzaj certyfikat. Po dokonaniu "ZAPISZ SIĘ" prosimy o płatność na podany poniżej numer rachunku bankowego.
Nr rachunku: 25 9176 1022 0025 1965 3000 0010
W tytule przelewu dopisz temat Webinarium.
REGULAMIN WEBINARIUM
Osoby, które otrzymały link do transmisji prosimy łączyć się przez przeglądarki: Chrome, Opera, Firefox, Safari, EDGE. Przeglądarki muszą być zaktualizowane.