Skontaktuj się z nami już dziś:
RZESZÓW Tel: 17 740 21 31 Kom: 696 429 796
CZĘSTOCHOWA Tel: 884 215 073
Na webinar zapraszamy wszystkich, którzy chcą i potrzebują komunikować się z innymi w sposób bardziej stanowczy. W trakcie spotkania na żywo poszukamy odpowiedzi na pytania, czym jest asertywność? Jak z szacunkiem, skutecznie, asertywnie i i jednocześnie empatycznie porozumiewać się z innymi - rodzicami uczniów , a także z dziećmi lub współpracownikami? Na co zwracać uwagę? Jakich komunikatów używać, a czego unikać? Czy bycie asertywnym to tylko i wyłącznie sztuka mówienia „nie”? Dlaczego tak trudno dbać o swoje granice i wyrażać swoje oczekiwania? Jak postawa asertywna wpływa na relacje międzyludzkie i na jakie reakcje rozmówcy powinniśmy się przygotować?
CELE:
- wiedza o tym, czym jest postawa asertywna, a czym uległa lub agresywna
- odpowiedź na pytanie – gdzie są moje granice i jak wyrażać swoje oczekiwania
- umiejętność budowania asertywnych komunikatów
- odpowiadanie na potrzeby swoje i rozmówcy
- praca nad pewnością siebie
mgr Olga Pośpiech
Edukatorka Pozytywnej Dyscypliny dla nauczycieli przedszkolnych i szkolnych oraz rodziców. Od 3 lat organizuje warsztaty i szkolenia. Pedagog. Wiedzę i doświadczenie zdobywała będąc przez 6 lat dyrektorką Niepublicznego Przedszkola Neo Montessori Kids w Częstochowie. Absolwentka rocznego kursu nt. pedagogiki Marii Montessori dla przedszkoli, organizowanego przez Polski Instytut Montessori w Warszawie. Ukończyła kursy i szkolenia z zakresu pedagogiki, psychologii, komunikacji i rozwoju osobistego. Mama dwóch chłopców w wieku wczesnoszkolnym, praktykująca Pozytywną Dyscyplinę od 4 lat. Prowadzi swoją stronę FB @pozytywnieolgapospiech
Po webinarium wszystkie osoby uczestniczące otrzymają link do ściągnięcia bezpłatnego certyfikatu do wydruku
Jest możliwość uzyskania CERTYFIKATU DEDYKOWANEGO wydrukowanego na kredowym papierze wraz z niezbędnym opieczętowaniem, z podpisami Dyrektora PCUD / Akademii Online dr hab. A. Woźny oraz prowadzącego i szczegółowym opisem webinarium. Koszt wydruku oraz wysyłki certyfikatu wynosi 30 zł. Prośby dotyczące wydruku certyfikatu prosimy kierować na webinarium@pcud.edu.pl
Po kliknięciu "ZAPISZ SIĘ" zarejestruj się i wybierz rodzaj certyfikat. Po dokonaniu "ZAPISZ SIĘ" prosimy o płatność na podany poniżej numer rachunku bankowego.
Nr rachunku: 25 9176 1022 0025 1965 3000 0010
W tytule przelewu dopisz temat Webinarium.
REGULAMIN WEBINARIUM
Po wypełnieniu aplikacji. W dniu organizacji webinarium osoba zakwalifikowana otrzyma emailem link oraz hasło do połączenia.
Osoby, które otrzymały link do transmisji prosimy łączyć się przez przeglądarki: Chrome, Opera, Firefox, Safari, EDGE. Przeglądarki muszą być zaktualizowane.