Skontaktuj się z nami już dziś:
RZESZÓW Tel: 17 740 21 31 Kom: 696 429 796
CZĘSTOCHOWA Tel: 884 215 073
Szkolenie przy współpracy z: PYRAMID EDUCATIONAL CONSULTANTS
Temat: Jak redukować zachowania trudne? - 9 kluczowych umiejętności
Termin: 02 - 03.12.2023
Miejsce: Platforma Clickmeeting
Czas: godz. 9.00 – 15.00
Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział wraz z materiałami szkoleniowymi
Czy robiłeś wszystko, co w Twojej mocy, aby poradzić sobie z trudnymi zachowaniami, ale wydaje Ci się, że nic nie działa? To szkolenie jest dla Ciebie.
Aby poradzić sobie z trudnym zachowaniem, w pierwszej kolejności należy znaleźć odpowiedź na pytanie „dlaczego” zachowanie się pojawia. Po zidentyfikowaniu przyczyn występowania niepożądanych zachowań możemy rozpocząć nasze działania – tj. uczyć lepszego, alternatywnego zachowania i sprawić by zachowania trudne przestały być ekonomiczne i sprawcze. To wyjątkowe, praktyczne szkolenie oferuje strategie radzenia sobie z wyzwaniami behawioralnymi uczniów w każdym wieku i w każdym otoczeniu. Rozpoczynając od kluczowych koncepcji stosowanej analizy zachowania, skupiamy się na warunkach, w których trudne zachowania powstają. Wskazujemy znaczenie tworzenia skutecznych środowisk edukacyjnych i wychowawczych oraz sposoby oceny umiejętności, których brak może przyczyniać się do pojawiania się zachowań trudnych.
Po szkoleniu wyjdziesz z gotowym planem działania.
Czego się dowiesz:
• Jak efektywnie definiować zachowanie, które wymaga interwencji
• Jak zidentyfikować i przeprowadzić funkcjonalną ocenę zachowania
• Jak reagować w sytuacji gdy zachowanie trudne się pojawia
• Jak dobierać strategie proaktywne w celu ograniczenia niepożądanego zachowania
• Jak mierzyć, oceniać i utrzymać skuteczność interwencji
Aneta Widulińska
Aneta Widulińska jest neurologopedą i pedagogiem z wieloletnim doświadczeniem w pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju, trudnościami w zakresie mowy i komunikacji. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczęła w przedszkolu terapeutycznym dla dzieci z autyzmem, gdzie pracowała z podopiecznymi i ich rodzinami. Od kiedy dołączyła do zespołu Pyramid, wspiera rodziców i terapeutów w prawidłowym wprowadzaniu protokołu PECS i w tworzeniu skutecznych i motywujących środowisk edukacyjnych. W obszarze szczególnego zainteresowania Anety są zagadnienia związane z rozwojem artykulacji u osób korzystających z PECS oraz wpływ wprowadzania komunikacji funkcjonalnej na redukcję zachowań kontekstowo niepoprawnych.