Jak skutecznie redukować zachowania trudne? - 9 kluczowych umiejętności

Cena
Forma
Termin
Status
1199 zł
warsztatowa
12 lis 2022
Rekrutacja otwarta
Miejsce szkolenia: Szkoła Podstawowa nr 18, ul. Błogosławionej Karoliny 21, 35 - 119 Rzeszów Czas trwania: 9:00 - 15:00 (12 godzin dydaktycznych)
Jak skutecznie redukować zachowania trudne? - 9 kluczowych umiejętności

Szkolenie przy współpracy z: PYRAMID EDUCATIONAL CONSULTANTS


Temat: Jak skutecznie redukować zachowania trudne?  - 9 kluczowych umiejętności

Termin:  12 - 13.11.2022 

Miejsce: Szkoła Podstawowa nr 18, ul. Błogosławionej Karoliny 21, 35 - 119 Rzeszów

Czas: godz. 9.00 – 15.00

Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział wraz z materiałami szkoleniowymi

Program szkolenia

Czy robiłeś wszystko, co w Twojej mocy, aby poradzić sobie z trudnymi zachowaniami, ale wydaje Ci się, że nic nie działa? To szkolenie jest dla Ciebie.

Aby poradzić sobie z trudnym zachowaniem, w pierwszej kolejności należy znaleźć odpowiedź na pytanie „dlaczego” zachowanie się pojawia. Po zidentyfikowaniu przyczyn występowania niepożądanych zachowań możemy rozpocząć nasze działania – tj. uczyć lepszego, alternatywnego zachowania i sprawić by zachowania trudne przestały być ekonomiczne i sprawcze. To wyjątkowe, praktyczne szkolenie oferuje strategie radzenia sobie z wyzwaniami behawioralnymi uczniów w każdym wieku i w każdym otoczeniu. Rozpoczynając od kluczowych koncepcji stosowanej analizy zachowania, skupiamy się na warunkach, w których trudne zachowania powstają. Wskazujemy znaczenie tworzenia skutecznych środowisk edukacyjnych i wychowawczych oraz sposoby oceny umiejętności, których brak może przyczyniać się do pojawiania się zachowań trudnych.

Po szkoleniu wyjdziesz z gotowym planem działania.

Czego się dowiesz:

• Jak efektywnie definiować zachowanie, które wymaga interwencji

• Jak zidentyfikować i przeprowadzić funkcjonalną ocenę zachowania

• Jak reagować w sytuacji gdy zachowanie trudne się pojawia

• Jak dobierać strategie proaktywne w celu ograniczenia niepożądanego zachowania

• Jak mierzyć, oceniać i utrzymać skuteczność interwencji

Prowadzący szkolenie

Aneta Widulińska

Aneta Widulińska jest neurologopedą i pedagogiem z wieloletnim doświadczeniem w pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju, trudnościami w zakresie mowy i komunikacji. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczęła w przedszkolu terapeutycznym dla dzieci z autyzmem, gdzie pracowała z podopiecznymi i ich rodzinami. Od kiedy dołączyła do zespołu Pyramid, wspiera rodziców i terapeutów w prawidłowym wprowadzaniu protokołu PECS i w tworzeniu skutecznych i motywujących środowisk edukacyjnych. W obszarze szczególnego zainteresowania Anety są zagadnienia związane z rozwojem artykulacji u osób korzystających z PECS oraz wpływ wprowadzania komunikacji funkcjonalnej na redukcję zachowań kontekstowo niepoprawnych.