Skontaktuj się z nami już dziś:
RZESZÓW Tel: 17 740 21 31 Kom: 696 429 796
CZĘSTOCHOWA Tel: 884 215 073
Zapraszamy na nasz Kurs z Terapii Behawioralnej, trzy-modułowy, który realizowany jest w terminach:
Termin I: Pierwsze Spotkanie (Teoria) - odtworzenie
Termin II: Drugie Spotkanie: Forma stacjonarna/warsztatowa: 24 - 25 - 26.05.2024 r. lub on-line 25-26.05.2024 (zależy od ilości osób)
Kurs Terapii Behawioralnej, 3-modułowy
WAŻNE!
Szkolenie to jest doskonałą okazją do zgłębienia tajników terapii behawioralnej oraz wykorzystania Stosowana Analiza Zachowania do kształtowania nowych umiejętności. Skuteczność jej jest potwierdzona w leczeniu wielu zaburzeń psychicznych. W tym podejściu kładziemy nacisk na to, że to osoba zgłaszająca się na terapię ma największy dostęp do swoich uczuć, myśli i zachowań.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z Terapii Behawioralnej?
Terapia behawioralna jest znana z potwierdzonej skuteczności i może przynieść istotne korzyści w leczeniu wielu zaburzeń.
Wykorzystanie podstawy Stosowanej Analizy Zachowania w terapii pozwala na kształtowanie motywacji u osób w procesie terapeutycznym.
Pozwala na zmianę myślenia i zachowań. Nauczysz się, jak zastępować nieskuteczne strategie radzenia sobie na bardziej użyteczne i adekwatne do sytuacji.
Terapia pozwala poznać podstawowe prawa rządzące zachowaniem człowieka. Poznając podstawowe zasady rządzące ludzkim zachowaniem można lepiej dobrać techniki terapii behawioralnej. Co z kolei pomoże w kształtowaniu nowych umiejętności oraz niwelowaniu zachowań problemowych.
Cele kursu:
Celem kursu jest zapoznanie uczestników z podstawowymi prawami rządzącymi ludzkim zachowaniem, celami realizowanymi w ramach Stosowanej Analizy Zachowania oraz technikami terapii, które można wykorzystać do kształtowania nowych umiejętności oraz niwelowania zachowań problemowych.
Program kursu:
I spotkanie ( do odtworzenia):
1. Behawioryzm z perspektywy historycznej;
2. Czym jest Stosowana Analiza Zachowania i jakie jest jej miejsce we współczesnej nauce?
3. Obszary zastosowania Stosowanej Analizy Zachowania.
4. Teoria uczenia w praktyce.
5. Cele i zasady SAZ.
6. Podstawy SAZ w terapii, czyli kształtowanie motywacji.
7. Czego i jak uczyć?
diagnoza funkcjonalna
tworzenie programu terapeutycznego
techniki nauczania
dokumentowanie przebiegu procesu uczenia.
II spotkanie (forma stacjonarna przy większej ilości osób):
1. Czego i jak uczyć- kontynuacja
2. Kształtowanie umiejętności niezbędnych do funkcjonowania w środowisku rówieśniczym.
3. Behawioralne rozumienie trudnych zachowań.
4. Pro- i reaktywne sposoby radzenia z trudnymi zachowaniami w oparciu o hierarchię Foxx'a.
Kto powinien wziąć udział w szkoleniu?
To szkolenie jest skierowane do różnych grup zawodowych i osób zainteresowanych terapią behawioralną, w tym:
Licencjonowani Terapeuci Behawioralni, w tym:
Marszałek Małgorzata - Nr licencji 17/T/2011 oraz 10/S/2011 ważna bezterminowo
Brzeska Zofia - Nr licencji 92/T/2011 oraz 8/S/2011 ważna bezterminowo
Blok Beata - Nr licencji 61/T/2011 oraz 7/S/2011 ważna bezterminowo