Wirtualne pokoje zagadek jako innowacyjne narzędzie edukacji i promocji
Szkolenie dokształcające

Cena
Forma
Termin
Status
150 zł
Szkolenie stacjonarne
07 cze 2025
Rekrutacja otwarta
Miejsce szkolenia: Rzeszów Czas trwania: 4 godziny dydaktyczne
Opis szkolenia

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli wszystkich poziomów edukacji, którzy chcą wzbogacić swoje metody nauczania o innowacyjne narzędzia interaktywne. Podczas warsztatów uczestnicy nauczą się tworzyć od podstaw wirtualne pokoje zagadek, które mogą służyć jako atrakcyjne narzędzie dydaktyczne lub skuteczny sposób promocji szkoły.

Plan szkolenia

1. Podstawowe zasady projektowania wirtualnych pokoi zagadek.

2. Podstawy projektowania gier edukacyjnych - kluczowe elementy angażującej rozgrywki. Dostosowanie poziomu trudności do grupy docelowej

3. Poznanie mechaniki i tworzenie zagadek (logicznych, matematycznych, narracyjnych i wizualnych)

4. Tworzenie wirtualnych pokoi zagadek krok po kroku - projektowanie fabuły i struktury pokoju na platformie Genially

5. Przykłady zastosowania pokoi zagadek jako narzędzia wspierającego naukę oraz promocję placówki oświatowej.

Metodyka szkolenia

Szkolenie będzie miało formę praktycznych warsztatów, łączących teorię z interaktywnymi zadaniami. Uczestnicy będą mieli okazję pracować w grupach oraz indywidualnie, tworząc własne scenariusze i testując opracowane rozwiązania. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczne oraz certyfikat ukończenia kursu.

Prowadzący

mgr inż. Joanna  Obłoza 

nauczycielka chemii, pasjonująca się aktywnymi i innowacyjnymi metodami nauczania. Prowadzi własną działalność edukacyjną, w ramach której organizuje zajęcia z eksperymentami dla dzieci oraz szkoli nauczycieli z metod aktywnego nauczania. Dzięki swojemu doświadczeniu i kreatywnemu podejściu do edukacji, inspiruje innych do wdrażania nowoczesnych rozwiązań w procesie dydaktycznym.

Korzyści z udziału w szkoleniu

  • Zdobycie umiejętności tworzenia wirtualnych pokoi zagadek od podstaw.
  • Wzbogacenie warsztatu dydaktycznego o nowoczesne narzędzia interaktywne.
  • Możliwość zastosowania escape roomów jako innowacyjnej metody angażowania uczniów.
  • Inspiracja do twórczego podejścia w edukacji i promocji szkoły.