Zachowania trudne uczniów z ASD w szkole. Jak nie dopuścić do zachowania trudnego i co zrobić gdy zachowanie wystąpi?
Szkolenie dokształcające

Cena
Forma
Termin
Status
75 zł
Szkolenie online
21 sty 2021
18:00
Rekrutacja otwarta
Miejsce szkolenia: Platforma Clickmeeting Czas trwania: 120 minut (godzina 18.00)
Webinarium

Podczas szkolenia zdobędą Państwo umiejętność oceniania funkcji zachowań swoich uczniów oraz dobierania stosownej interwencji w sytuacjach newralgicznych. Przedstawimy, w jaki sposób prowadzić dokumentowanie zachowań trudnych i jak je analizować. Krok po kroku przejdziemy przez analizę zachowań wybranych przypadków uczniów. Odpowiemy na pytania związane z trudnościami w zachowaniu. Skonfrontujemy z zagadnieniem zachowań trudnych w aspekcie praktycznym. Przedstawimy sposoby przeciwdziałania zachowaniom kontekstowo niepoprawnym. Webinar wzbogaci o techniki zapobiegania zachowaniom trudnym. Uczestnicy zdobędą wiedzę, umiejętności i przekonanie, że zachowanie trudne ucznia nie musi wiązać się ze strachem nauczyciela/ terapeuty. Wręcz przeciwnie- może być źródłem wiedzy o uczniu, a w późniejszym etapie satysfakcji z jego wyeliminowania i osiągnięcia przez ucznia nowej życiowej kompetencji.

Zachowania trudne uczniów z ASD w szkole. Jak nie dopuścić do zachowania trudnego i co zrobić gdy zachowanie wystąpi?

  • Funkcjonalna ocena zachowania w oparciu o studium przypadków
  • Prowadzenie dokumentacji zachowań trudnych
  • Redukowanie zachowań niepożądanych
  • Modyfikacje konsekwencji
  • Jak interweniować w sytuacjach wystąpienia zachowania niepożądanego
  • Konsekwencje pozostawienia osoby z ASD bez pracy nad zachowaniem
  • W jakie umiejętności wyposażyć ucznia, aby nie musiał angażować się w zachowania trudne. Jak to zrobić?
  • Analiza zachowań trudnych zgłoszonych przez Państwa

Adresaci

  • dyrektorzy szkół
  • nauczyciele wspomagający
  • nauczyciele wychowawcy
  • nauczyciele przedmiotowi
  • pedagodzy szkolni
  • psychologowie szkolni
  • terapeuci
  • rodzice
  • osoby zainteresowane tematem

Prowadzący

mgr Joanna Witkowska

Pedagog, psychoprofilaktyk (z pasji i wykształcenia) wykwalifikowany w zakresie Stosowanej Analizy Zachowania, certyfikowany trener umiejętności społecznych. Od 2008 roku praktyk w terapii osób ze spektrum autyzmu oraz innymi niepełnosprawnościami. Prowadzi terapię indywidualną oraz grupową. Współpracuje z rodzicami i nauczycielami. Konsultuje szkoły oraz przedszkola w kwestii zachowań uczniów z ASD. Interesuje się szczególnie analizą oraz profilaktyką zachowań niepożądanych. Wieloletni wykładowca PCUD. Autorka szkoleń o tematyce zachowań kontekstowo niepoprawnych. Stale doskonali swój warsztat. Prywatnie: żona oraz mama dwójki dzieci. Uwielbia wędrówki górskie, podróże, podziwianie świata z perspektywy roweru i namiotu, dobrą muzykę oraz fotografowanie.

Certyfikat uczestnictwa

Po webinarium wszystkie osoby uczestniczące otrzymają link do ściągnięcia bezpłatnego certyfikatu do wydruku


Jest możliwość uzyskania CERTYFIKATU DEDYKOWANEGO wydrukowanego na kredowym papierze wraz z niezbędnym opieczętowaniem, z podpisami Dyrektora PCUD / Akademii Online dr A. Woźny oraz prowadzącego i szczegółowym opisem webinarium. Koszt wydruku oraz wysyłki certyfikatu wynosi 25 zł. Prośby dotyczące wydruku certyfikatu prosimy kierować na webinarium@pcud.edu.pl

Po kliknięciu "ZAPISZ SIĘ" zarejestruj się i wybierz rodzaj certyfikat. Po dokonaniu "ZAPISZ SIĘ" prosimy o płatność na podany poniżej numer rachunku bankowego.

Nr rachunku: 25 9176 1022 0025 1965 3000 0010

W tytule przelewu dopisz temat Webinarium.

  • Webinarium z certyfikatem generowanym elektronicznie- 100 zł
  • Webinarium z certyfikatem dedykowanym- 125 zł

Sposób realizacji

REGULAMIN WEBINARIUM


Po wypełnieniu aplikacji. W dniu organizacji webinarium osoba zakwalifikowana otrzyma emailem link oraz hasło do połączenia.


Osoby, które otrzymały link do transmisji prosimy łączyć się przez przeglądarki: Chrome, Opera, Firefox, Safari, EDGE. Przeglądarki muszą być zaktualizowane.