Skontaktuj się z nami już dziś:
RZESZÓW Tel: 17 740 21 31 Kom: 696 429 796
CZĘSTOCHOWA Tel: 884 215 073
Jedną z największych trudności w pracy z uczniem jest spowodowanie, by sam chciał podjąć działanie. Stąd stosowanie nagród, zachęt, ocen, wzmocnień z naszej strony. Jednak, jak pokazują badania, nagrody zewnętrzne tylko początkowo zwiększają chęć do działania. Z czasem chęć szybko spada, rośnie za to oczekiwanie coraz większej narody zewnętrznej, a nam zaczyna brakować pomysłów na sposób nagradzania, który pobudzi na nowo. Motywacja najdłużej utrzymuje się wtedy, gdy wypływa z wewnątrz. Wtedy również dziecko jest najbardziej kreatywne i wytrwałe w działaniu. Dzięki wzmacnianiu motywacji wewnętrznej, możemy też uniknąć buntu ucznia. Budowanie na nowo chęci zbuntowanego dziecka do pracy to element, który „kosztuje” nas najwięcej emocji i czasu. Na webinarze pokażę:
CELE:
mgr Dorota Depa - pasjonuje mnie rozwijanie potencjału osoby oraz zależność między podmiotowym podejściem, a efektywnością pracy i współpracy w zespole. Jestem pedagogiem, logopedą. Od 21 lat pracuję w edukacji na szczeblach od przedszkola do szkoły średniej, w tym 8 lat na stanowisku dyrektora. Od 3 lat prowadzę szkolenia z zakresu kierowania zespołem oraz budowania przywództwa osobistego.
Po webinarium wszystkie osoby uczestniczące otrzymają link do ściągnięcia bezpłatnego certyfikatu do wydruku
Jest możliwość uzyskania CERTYFIKATU DEDYKOWANEGO wydrukowanego na kredowym papierze wraz z niezbędnym opieczętowaniem, z podpisami Dyrektora PCUD / Akademii Online dr hab. A. Woźny oraz prowadzącego i szczegółowym opisem webinarium. Koszt wydruku oraz wysyłki certyfikatu wynosi 25 zł. Prośby dotyczące wydruku certyfikatu prosimy kierować na webinarium@pcud.edu.pl
Po kliknięciu "ZAPISZ SIĘ" zarejestruj się i wybierz rodzaj certyfikat. Po dokonaniu "ZAPISZ SIĘ" prosimy o płatność na podany poniżej numer rachunku bankowego.
Nr rachunku: 25 9176 1022 0025 1965 3000 0010
W tytule przelewu dopisz temat Webinarium.
REGULAMIN WEBINARIUM
Po wypełnieniu aplikacji. W dniu organizacji webinarium osoba zakwalifikowana otrzyma emailem link oraz hasło do połączenia.
Osoby, które otrzymały link do transmisji prosimy łączyć się przez przeglądarki: Chrome, Opera, Firefox, Safari, EDGE. Przeglądarki muszą być zaktualizowane.